CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, March 10, 2011

cute^cuteness^

As-salam untuk readers jika ada yg sudi membaca blog saya la..sudah lama tidak mengupdate blog ini..bukan apa kdg2 no idea.. nak taip apa pun xtau..tp bila ada idea takde masa plak nak taip. haihhss..
biarlah abaikan keluhanku itu.

Isnin depan 14hb 3 aku dah transfer ke HQ USJ sana..jauhkan opis baruku itu..dah elok kje dekat dgn rumah gatal nak tukar angin mintak kje jauhjauh dr rumah..alahai sedih jgk aku meninggalkan sahabatsahabat aku di Cova ni..al-maklumla kami dah mcm adik bradik keje sebumbung..bila nak berpisah tu mulala dtg bibitbibit sedih dlm hati ni.

Ini nak cerita pasal wedding sahabat aku satu tmpat keje pada hari ahad lepas..bertempat di Felda Trolak Selatan Sungkai Perak. Kami satu opis share satu kereta pergi wedding dia..nama sahabat aku tu nazirah...sebelum kami gerak ke rumah pengantin, ramairamai brkumpul di opis. satu sesi snap photo pada anakanak kami..

tara...nik danish miqhael & aleesya damia........cute^cuteness^

i
i
i
i
i
i
i
i
i
i
i
i
i
i
i
i
i



muka buat dek je kan qael neh...leesya dok tgk tgk je qael kan...alahai cute^cuteness kan..????

"hye leesya...hye qael.."

leesya ni cute la..qael pun encem la..hekhek..


ini sesi snap photo b4 gerak kenduri..,,,to be continue...






2 comments:

  1. ala comeinya...hihih...nak cubit2 pipi dia

    ReplyDelete
  2. Wah ... anak engkau tu macam nak bergusti je tu ... kalau bergusti tu rasa siapa menang ? ... jawapannya tentulah john cena ... dah ada member baru ke di hq tu ? kesian kami kat cova hari2 jadi buruh paksa (betul ke tu ?) ... apa2 pun semoga berjaya tahun depan.

    ReplyDelete